×

Veelgestelde vragen

Bestelling/betaling


Hoe bestel ik bij Revert 95?
Als je een product ziet dat je wilt bestellen, kun je jouw maat vanaf de overzichtspagina of de productdetailpagina toevoegen aan je winkelmandje. Vervolgens kun je verder gaan met shoppen of doorgaan naar het afrekenproces. Vul alle verplichte velden in, betaal, en je spullen komen naar je toe.

Wat betekenen de aangegeven prijzen op de website?
Alle prijzen op onze website zijn in Euro(€), inclusief BTW en exclusief verzendkosten. Bestel je voor € 75,- of meer, dan vervallen de verzendkosten (dit geldt voor Nederland, België en Duitsland).

Hoe kan ik betalen?

Je kunt bij ons kiezen uit verschillende eenvoudige en veilige betaalwijzen. Als je in Nederland woont, dan kun je direct betalen met Ideal (via je bank), creditcard of Paypal. Achteraf betalen is mogelijk met Klarna.
Bestel je vanuit het buitenland, dan kun je kiezen uit de volgende betaalmethodes: Ideal, Paypal, Sofort Überweisung, Giropay, CBC Online, KBC Online, ING Homepay, Mister Cash, Klarna en creditcard.

Wij accepteren de volgende creditcards: Maestro, Mastercard, Visa, American Express en JCB.
Nadat je betaling verwerkt is, ontvang je een mail van je bank/betaalpartij en een orderbevestiging van Revert 95.

Kan ik achteraf betalen?

Nee, dit is op dit moment helaas niet mogelijk. We werken er hard aan om dit in de toekomst weer mogelijk te maken.

Wanneer is mijn bestelling definitief?

Je bestelling is definitief zodra je betaald hebt. Als de betaling is afgerond, ontvang je een bevestigingsmail van je bank/betaalpartij en een bevestiging van ons.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

Zodra je bestelling definitief is, wordt deze direct verwerkt. Als je nog iets wilt wijzigen of annuleren moet je zo snel mogelijk (bellen is het snelst) contact opnemen met onze customer service (+31 (0)23 5327763). Zodra je bestelling bij ons de deur uit is, kunnen we er namelijk niks meer aan veranderen. Als je je bestelling hebt ontvangen, is het wel mogelijk om producten te ruilen of retourneren. Kijk voor meer informatie onder het kopje Ruilen/Retouren.


Levering/Ophalen


Wat kost het versturen van mijn bestelling binnen Nederland en België?
De standaard verzendkosten voor Nederland en België bedragen € 4,95. Orders vanaf € 75,- worden gratis verstuurd.

Wat kost het versturen van mijn bestelling buiten Nederland?

Dit verschilt per land. Check hier het volledige verzendkostenoverzicht.

Kan ik mijn bestelling ophalen in de winkel?

Ja, dit is mogelijk. Dit scheelt verzendkosten en is natuurlijk extra gezellig. Het werkt precies hetzelfde als een gewone bestelling, je moet alleen even ‘ophalen bij Revert 95 in de winkel’ aanvinken in het afrekenproces. Je ontvangt van ons e-mail zodra het pakket onderweg is naar de winkel. Je kunt je bestelling de volgende dag ophalen tijdens de normale openingstijden van Revert 95. Lukt het je niet om langs te komen, laat het ons dan even weten, dan leggen we je order opzij. Dit doen we maximaal 30 dagen, daarna vervalt je recht op deze aankoop en retour van je geld.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen bij een ophaalpunt bij mij in de buurt?
Ja, ook dit is mogelijk. Vink tijdens het afrekenproces de optie ‘Ophalen bij een PostNL afhaallocatie’ aan en selecteer een afhaalpunt bij jou in de buurt.

Hoe lang duurt het voor dat ik mijn bestelling binnen heb?

Orders die op werkdagen voor 17.00 uur worden geplaatst en betaald, worden dezelfde dag verstuurd en de volgende dag afgeleverd door PostNL. Orders die in het weekeinde worden geplaatst, worden op maandag verwerkt en op dinsdag afgeleverd. Als we onze ‘op een werkdag voor 17:00 besteld, volgende dag in huis’ belofte om een of andere reden niet kunnen waarmaken, dan nemen we meteen contact met je op.
Buitenlandse orders die op werkdagen voor 17.00 uur binnenkomen, worden net als binnenlandse orders nog dezelfde dag verzonden. De levertijd naar het buitenland verschilt per land en varieert tussen 1 en 14 dagen.

Feestdagen
Let op: gewijzigde levertijden rond de feestdagen!

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Alle bestellingen worden door ons ingepakt in een beschermende verzendverpakking en verzonden via PostNL. PostNL streeft ernaar Nederlandse orders binnen 24 uur af te leveren.

Kan ik mijn pakket volgen?

Ja. Zodra je pakket bij ons de deur uitgaat, ontvang je een e-mail van PostNL met daarin een Track & Trace code. Met deze code kun je de status van je pakket te allen tijde in de gaten houden. Geen code ontvangen? Check dan a.u.b. eerst je ongewenste e-mails voordat je contact met ons opneemt.

Kan ik mijn bestelling verzenden als cadeau?

Ja, iemand blij maken was nog nooit zo simpel. Vink ‘verzend als cadeau’ aan in het afrekenproces en wij regelen de rest. Wij halen de prijsjes van het product, pakken het in en laten het afleveren bij je vriend/vriendin/geliefde/familielid. Zorg er wel voor dat je het goede adres invult.


Ruilen/Retour


Kan ik mijn product ruilen?

Ja. Je kunt je product(en) tot 30 dagen na ontvangst van je pakket ruilen voor een ander product. Stuur alvast een mail naar customerservice@revert95.com met de mededeling dat je bestelling retour komt en vertel ons welk product je ervoor terug wilt. Vermeld hierbij a.u.b. je ordernummer. Je retourpakket kun je sturen naar:

Revert 95 webshop
Kleine Houtstraat 30 
2011 DM Haarlem
Nederland

In afwachting van het retourpakket leggen wij het vervangende product alvast voor je klaar. Zodra we je retourpakket hebben ontvangen, sturen wij het vervangende product naar je op. Het retour sturen is voor jouw rekening, de portokosten van het ruilproduct betalen wij.

Kan ik mijn product(en) retourneren?

Zeker. Tot 30 dagen na ontvangst van je product(en) kun je je bestelling zonder opgaaf van reden terugsturen. Neem binnen de bedenktermijn contact met ons op (bijvoorbeeld door het online retourformulier in te vullen of zelf een verklaring op te stellen) en stuur je producten in ongebruikte en onbeschadigde staat naar ons terug. De kosten voor het terugsturen zijn voor je eigen rekening.

Van het herroepingsrecht zijn uitgesloten producten die:
-tot stand zijn gebracht overeenkomstig de specificaties van de koper (bijvoorbeeld gegripte skateboards)
-duidelijk persoonlijk van aard zijn
-door hun aard niet kunnen worden teruggezonden
- snel kunnen bederven of verouderen

Verder geldt geen herroepingsrecht voor audio - en video-opnamen (DVD's en CD's) waarvan de verzegeling is verbroken, en tijdschriften.
Je retourpakket kun je richten aan:

Revert 95 webshop
Kleine Houtstraat 30
2011 DM Haarlem
Nederland

Alle relevante bedragen (aankoopbedrag en eventuele bezorgkosten) worden binnen 14 dagen na ontvangst van je pakket of retourformulier/verklaring door ons overgemaakt via de door jou gebruikte betaalwijze.

Alle informatie over ruilen/retour/herroepingsrecht.


Service/Garantie/contact


Ik heb een verkeerd product ontvangen. Wat moet ik doen?
Het kan gebeuren dat je ondanks onze zorgvuldige inpakprocedure een ander product ontvangt dan je hebt besteld. In dat geval lossen wij dit natuurlijk voor je op. Neem contact op met onze customer service via customerservice@revert95.com of telefoonnummer +31 (0)23 5327763 en stuur het product retour. Het juiste product komt zo snel mogelijk naar je toe. De verzendkosten voor het retour sturen en het opsturen van het juiste product vallen in dit geval onder onze service.

Mijn product is kapot, beschadigd, onvolledig of van slechte kwaliteit. Wat moet ik doen?

Het kan weleens voorkomen dat een product een productiefoutje heeft of ondanks zorgvuldige controle niet aan de kwaliteitseisen voldoet. Is het product dat je ontvangen hebt kwalitatief toch niet wat je van ons gewend bent, kapot of onvolledig? Neem dan contact met ons op via customerservice@revert95.com of via telefoonnummer +31 (0)23 5327763, dan doen we ons best zo snel mogelijk tot een goede oplossing te komen. Alvast een foto van het probleem meesturen via e-mail helpt ons het probleem beter te beoordelen. Als je recht hebt op garantie vallen de verzendkosten voor het terugsturen onder onze service. Zodra het product bij ons binnen is, zullen wij het verder beoordelen en stappen ondernemen. De meeste merken die wij verkopen hebben goede garantievoorwaarden. Wij zullen je zo goed mogelijk houden van de verdere afhandeling.

Het kan ook voorkomen dat een product, ondanks dat het zorgvuldig is ingepakt, beschadigd raakt tijdens de bezorging. Neem in dat geval contact met ons op via customerservice@revert95.com of telefoonnummer +31 (0)23 5327763, dan lossen we dit voor je op. De verzendkosten voor het retour sturen en de levering van het vervangende product vallen in dit geval onder onze service.

Hoe kan ik Revert 95 bereiken?

Je kunt ons mailen (customerservice@revert95.com), bellen (+31 (0)23 5327763), of tijdens openingstijden langskomen bij onze winkel in Haarlem (Kleine Houtstraat 30). De customer service is op werkdagen bereikbaar van 9.30 tot 18.00 uur.
En op zaterdag van 10:00 - 18:00 en zondag van 12:00 - 17:00



Voorraad


Hebben jullie alle producten die op de website staan ook echt op voorraad?
Ja, wij leveren alle producten op de site direct uit onze eigen voorraad.

Komen producten die uitverkocht zijn nog terug?

Als een product is uitverkocht, komt het in de meeste gevallen niet meer terug. Het is dus aan te raden niet te lang te wachten met je bestelling. Heb je toch misgegrepen en wil je weten of een product nog na te bestellen is? Neem dan contact op met onze klantenservice.