×

Ruilen/retour

Herroepingsrecht

Bij aankoop van producten heeft u de mogelijkheid de koopovereenkomst zonder opgaaf van redenen binnen 30 dagen te herroepen. Deze bedenktermijn gaat bij de verkoop van goederen in op de dag na ontvangst van het product door u of een vooraf door u aangewezen en aan ons bekend gemaakte vertegenwoordiger. Het herroepingsrecht kan worden uitgeoefend door het online serviceformulier te downloaden en in te vullen of zelf een verklaring (per e-mail of schriftelijk) op te stellen en de producten terug te sturen. Om aan de herroepingstermijn te voldoen, volstaat het dat de herroepingsverklaring of de producten tijdig zijn verstuurd.
Revert 95 houdt zich aan de geldende wet- en regelgeving omtrent het herroepingsrecht. Hieronder vallen ook de kosten voor het retour zenden van een product. Indien u uw product retourneert of omruilt zijn de verzendkosten voor eigen rekening. Wanneer u een product moet terugsturen in verband met garantbepalingen en/of het product verkeerd geleverd is, worden de verzendkosten door Revert 95 vergoed.

DOWNLOAD SERVICEFORMULIER

De verklaring en de retourzending kunt u sturen naar:

Revert 95 webshop
T.A.V. Customer Service
Kleine Houtstraat 30
2011 DM Haarlem
Nederland

customerservice@revert95.com

Van het herroepingsrecht zijn uitgesloten producten die:

-tot stand zijn gebracht overeenkomstig de specificaties van de koper (bijvoorbeeld gegripte skateboards)
-duidelijk persoonlijk van aard zijn
-door hun aard niet kunnen worden teruggezonden
- snel kunnen bederven of verouderen

Verder geldt geen herroepingsrecht voor audio - en video-opnamen (DVD's en CD's) waarvan de koper de verzegeling heeft verbroken, en tijdschriften.
Wij verzoeken u geen producten terug te sturen die gedragen, gebruikt of beschadigd zijn, of producten waarvan de originele verpakking is beschadigd. Informatiekaartjes en/of labels moeten zoals afgeleverd aan het product gehecht zijn. In verband met hygiëne verzoeken we u geen bikini’s en ondergoed zonder bescherming terug te sturen, alsmede producten die stinken naar bijvoorbeeld rook, frituurvet of huisdieren.

Als u gebruikmaakt van het herroepingsrecht draagt u zelf de rechtstreekse kosten voor het terugzenden van de producten. Stuurt u de producten alstublieft terug in de originele verzendverpakking of een soortgelijke, stevige verpakking, en dus niet in een dichtgeplakte productverpakking! Om verzendkosten te besparen kunt u uw bestelling ook terugbrengen naar onze winkel aan de Kleine Houtstraat 30 in Haarlem (Nederland).

Geld retour


Bij een beroep op het herroepingsrecht worden alle relevante overgemaakte bedragen (aankoopbedrag en eventuele bezorgkosten) binnen 14 dagen na ontvangst van de herroepingsverklaring of terugzending door ons terugbetaald via de door u gebruikte betaalwijze.

Product ruilen

Wilt u uw product ruilen voor een ander product? Stuurt u dan alvast een mail naar customerservice@revert95.com met de mededeling dat uw bestelling retour komt en welk product u ervoor terug wilt. Vermeld hierbij alstublieft uw ordernummer. In afwachting van het retourpakket leggen wij het vervangende product alvast voor u klaar. U dient zelf de verzendkosten te betalen voor het retour zenden van het product. De verzendkosten voor het versturen van het ruilproduct zijn voor onze rekening. Pas als wij uw retour hebben ontvangen, sturen wij het vervangende product naar u op.

Verkeerde artikel ontvangen

Heeft u per ongeluk niet het artikel ontvangen dat u hebt besteld? Neem dan contact op met onze Customer Service via customerservice@revert95.com, dan doen we ons best dit zo snel mogelijk met u op te lossen. Als u iets anders hebt ontvangen dan besteld of als het een fabrieksfout betreft, dan vallen de extra verzendkosten onder onze service en zullen we deze vergoeden. Geef uw rekeningnummer (liefst via het online retourformulier) aan ons door, dan maken wij het bedrag voor het terugsturen van uw bestelling binnen twee weken in orde. De kosten voor het verzenden van het juiste item zijn dan uiteraard ook voor onze rekening.

Garantie


Wij zijn altijd op zoek naar frisse, nieuwe merken en doen er alles aan om deze ook uit te zoeken op hoge kwaliteit. Toch kan het weleens voor komen dat een product een productiefoutje heeft of ondanks onze zorgvuldige controle niet aan de kwaliteitseis voldoet. Is het product dat u ontvangen hebt kwalitatief toch niet wat u van ons gewend bent, kapot of onvolledig? Neem dan contact met ons op via customerservice@revert95.nl of via telefoonnummer +31 (0)23 5327763, dan doen we ons best zo snel mogelijk tot een goede oplossing te komen. Alvast een foto van het probleem meesturen via e-mail helpt ons het probleem beter te beoordelen. Zodra het product retour gekomen is, zullen wij het beoordelen en verder stappen ondernemen. De meeste merken die wij verkopen hebben goede garantievoorwaarden. Wij zullen u dan ook verder informeren. De garantiebepalingen zijn hetzelfde als die u gewend bent van ons in de winkel.

Customer Service
Mocht er iets aan de hand zijn met uw order dan kunt u te allen tijde een mail sturen naar customerservice@revert95.com. Ook kunt u tijdens werkdagen bellen met de customer service van 10:00 uur tot 18:00 uur, zaterdagen van 10:00 - 18:00 en zondagen van 12:00 -17:00 op telefoonnummer: +31 (0)23 5327763. Wij streven ernaar om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. U kunt natuurlijk ook altijd terecht in de fysieke winkel. Neemt u alstublieft uw product en orderbevestiging mee, dan kunnen we meteen actie ondernemen.

De gouden regel die wij in zowel de winkel als in de webshop hanteren luidt:
De klant is koning en we proberen dan ook een zo goed mogelijke service te leveren.